Thomas Horn orienterer om sin nye position

Thomas talte på kredsen extraordinære generalforsamling.

Ja, det kan saftsuseme går hurtig en gang imellem. Og det er vores rokade i byrådsgruppen et rigtig godt eksempel på. Tillykke til Claus Christoffersen med han nye direktørstilling og så vil jeg gerne benytte muligheden til at takke Claus for hans fine og solide indsats som politisk leder og ydermere takke Claus fordi at han bliver i politik og derudover vælger at fortsætte som gruppeformand. Helt ærligt. Det er en gave for mig at have en så rutineret politiker ved min side der samtidig er helt inde i essensen i alle de aktuelle sager.

Kæmpe stort tak for tilliden til byrådsgruppen ved valget af mig som ny politisk leder. Samarbejdet lover bare godt for det kommende kommunalvalg.

Og sikke en start og velkomst. Jeg er jo startet op med en sag som deler vandene. Den betalte parkering. Nu er der landet en model som så skal besluttes på byrådsmødet den 27. november. En model som vi synes tager højde for en del af de input vi har modtaget. Blandt andet friholder vi Prøvestenen og så indfører vi en beboerlicens for 200kr om måneden nede i bymidten. … ja os så fastholder vi, at alle med et handicapskilt fortsat kan parkere gratis.

Det er en model som holder sammen på vores nye flertal og som samtidig rækker ud i fremtiden.

Jeg glæder mig til opgaven og jeg glæder mig til snart at møde jer alle sammen. I foråret skal vi officielt vælge ny borgmesterkandidat. Der stiller jeg mit kandidatur til rådighed.

Det kommunalvalg skal bare vindes – og det kan vi sammen!

Her på kanten til december så ønsker jeg jer og jeres familier en rigtig glædelig jul.

Thomas Horn

Thomas Horn Beskæring Thomas Horn - Ny politisk leder